Selamat Datang Ke Blog YanaLieyana

Sunday, 1 July 2012

Ole~Ole Cameron

Yeaayyy Yeaayyyyy !!! tite dapat Ole-Ole dr Cameron Highlands [ tu pom nk kecoh] WaHAHAHAHA!!

Okeyh ! nk kecoh sikit la coz dapat ole-ole dr cameron kn, nk pegi tak dek org nk bawak !! Ahakksss .
Actually, khamis lepas my brother ade keje sikit nk settle kt gua musang then terus terbabas ke cameron highlands . Anyway, tak kesah la kalo dia tak bawak i , janji bwk balik ole-ole pom dah cukup ^^

Lagi pom time dulo-dulo selalo gak la pegi cameron (Hamboooiii ayat selalo) Haha ha, tak de la, umah atok yana gua musang , kalo nk pegi cameron lebih kurang stegah jam jer kot ? dekat jela kn ? So, agak selalo jugak la, pegi pom beli sayur-sayuran then pulang ... 

Tp situu mmg best giler ! romantik sgt-sgt , dlm fikiran duk berangan kalo nk honeymoon nk p sane HEKHEKHEK , gataiii !! ~ ala ala cite nora elena gituuuu ^.^

Sesikit sebanyak yg tersenarai (=
Okeyh , i dapat 3 beg yg merah tuu, 1 helai baju hard rock cafe yg len tu smua ank buah i yg punyer ^^
agak kelakar jgk la beg tu mcm keanak-anakan , nk wat cne kalo lelaki yg beli ? 
Buah strawberry tu sesampai terus mkn, Ha ha gelojohh ! 
Hah ! sampai  petai pom beli jugak? Alahaaiii ^^
Koleksi duit-duit lama ^^
Ainih terus bawak mai keje, Hekhekhek !
Sekian,

Always Smile,
Love Yana

No comments:

Post a Comment