Selamat Datang Ke Blog YanaLieyana

Thursday 20 September 2012

2008 until now

Mula kenal hujung tahun 2007 and berkawan dari tahun 2008 until now. InsyaAllah harap ke hujung nyawa.  apepun terjadi pada diri awak. awak tetap ensem di hati saya. dulu dan kini. hari hari. kalo dulu kurus kini gemok. kenapa saya nk lari dari awak? kenapa saya perlu cari lelaki lain? Eeeisshh. itu bukan salah satu faktor la. so Mr.Hero saya akan sayang awak walaupun skrang berat awak dh mencecah 80 kilo. HAHAHA! saya akan panggil awak budak gemok. Jahatnya saya! gurau ja. kikikiki =)) tak kesah la awak. 100 kilo pun awak tetap ensem n comel. peduli cakap orang. saya tetap akan jalan tepi awak sambil senyum senyum manja gitu. sebab saya kurus awak gemok. cute dah tu. HIHIHIH! jangan marah.
tetiba mengedik sikit arini. saya rindu budak ni. always love you la ensem :)

Status facebook saya arini buruk macamane pom awak depan orang lain. tetap ensem di hati saya. selalo bukan arini je. saya takkan lari dari awk. kalo lari juga. tolong kejar sekuat mungkin. HAHAHA gediknya la status pepagi buta!

Preview dari status facebook Ewan Abid  : Untunglaa mber aku sorg tu,awek dia ckp biarlah dia x ensem pun,tp dia tetap ensem dimata awek dia tu..bgus awek dia ni..mudahan tuhan hadiahkan kebahagian buat dia n awek dia suatu hari nti..amin

katanya ditujukan buat saya dan mr.hero =) like like like!!

Always Smile,
Love Yana


No comments:

Post a Comment