Selamat Datang Ke Blog YanaLieyana

Saturday 8 September 2012

Entry : Bufday again ^_^

Assalamualaikum Semua.. Sehat? 
Saya alhamdulillah sehat.. diharapkan kawan-kawan jua begituu :))

Entry kali ini bufday lagi.. kali ni bulan september.. siapa yang dilahirkan pada bulan september, saya ucapkan hepy bufday dan semoga kalian bahagia selalu dan dirahmati Allah SWT selalu amin amin :))

Okeyh, nak di jadikan cerita saya lupa akan tarikh bufday CikFatin ni. HEHE! tapi nak bernasib baik, kawan n husbandnya yang ingatkan. So, tak sempat la nk belikan hadiah or apa apa. Just pegi selebrate sahaja! Eisshh tak patot kan? dah nyanyok nk buat cane, kalendar dah reminder pom boleh lupa lagi >_<" saya kan buzy women. HEHE! membuzykan diri letewww... 

Maybe bufday kali ni memberikan kenangan yang terindah, coz, husband CikFatin ni, hadiahkan dia sebuah samsung galaxy tab2! Waahhhh! sangat bertuah nya. terasa nak jugak! tetiba! ada ke orang nk kasi? Aissshh! then selebrate bufdaynya bersama sama anak suami dan kawan kawan. sporting habis suaminya hihihihi! Entry bergambar gedik sikit :DD
1 famili yang hepy sokmo sokmo ^_^
no fokus : di pipi saya tu abaikan eyhh! Sob sob sob!
CikDah with beloved Dikyuyin n DikNesya :)
 Yang tudung maroon tu comel comel namanya CikDah dan Ciktin :))
Semoga dipanjang umur dan dimurahkan rezeki selalu, Amin.. sila la tambah anak lagi tahun depan, hehehe! hahaha! bekerja keras sikit ^_^

Always Smile, 
Love Yana




No comments:

Post a Comment